Zobrazeno 1 - 10
of 2 794
pro vyhledávání: '"User's expectation"'
Autor:
Hye-Young Kim
Publikováno v:
Advertising Research. 135:298-333
Autor:
Lu, Jun-Ming, Lin, Ting-Yu
Regardless of going online or physical shopping, expectation disconfirmation due to the discrepancy between pre-purchase and post-purchase evaluation may occur from time to time. Thus, this study takes the tumbler as an example and aims to explore th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3484::7a9f94415b9a53ad155c5d76e90f9911
https://hdl.handle.net/2117/391265
https://hdl.handle.net/2117/391265
Autor:
Boksjö, Nina, Petricioiu, Naomi
Background: The following study focuses on the area of personalisation within streaming services and how vocabulary of playlist names and categories affect expectations and satisfactions. The wording of personalised items is important to convey that
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-58395
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
La complexité des données contenues dans les grandes bases de données a augmenté considérablement. Par conséquent, des opérations plus élaborées que les requêtes traditionnelles sont indispensable pour extraire toutes les informations requi
Externí odkaz:
http://www.theses.fr/2012DIJOS040/document
Autor:
Shailesh Deshpande, G. Athiappan
Publikováno v:
Research in Computing Science. 90:283-294
Publikováno v:
Program. 45:452-469
PurposeThis paper seeks to provide an insight into the implementation of some of the innovative Web 2.0 applications at Jaypee University of Information Technology with the aim of exploring the expectations of the users and their awareness and usage
Publikováno v:
hamon. 18:32-34
The Japanese Society for Neutron Science established a special committee to discuss how to organize the Materials and Life Science Facility (MLF) founded in Japan Proton Accelerator Research Complex (J-PARC) in viewpoint of users. The article describ