Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Use-Inspired Basic research"'
Publikováno v:
Cognitive Research, Vol 5, Iss 1, Pp 1-15 (2020)
Abstract Finding better ways to implement effective teaching and learning strategies in higher education is urgently needed to help address student outcomes such as retention rates, graduation rates, and learning. Psychologists contribute to the scie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31860ec92f0249c6abc27b7db1a91ca0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
instname
instname
This paper draws on Stokes’ (1997) framework to position the disconnection between theory and practice as a knowledge production problem. In this sense, we argue that a better understanding of different academic profiles is extremely important to f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::81a56ce345e77ff77dbede3312ee9678
http://hdl.handle.net/10261/205385
http://hdl.handle.net/10261/205385
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blomberg, Per
Syftet med denna studie är att bidra med ökad kunskap om lärande och undervisning i informell statistisk inferens. I studien användes en kvalitativ forskningsstrategi inriktad mot prövning och generering av teorier med inspiration av grounded th
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-45572
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gerjets, Peter, Kirschner, Paul, Balacheff, Nicolas, Ludvigsen, Sten, de Jong, Ton, Lazonder, Ard, Barnes, Sally
Publikováno v:
Technology-Enhanced Learning ISBN: 9781402098260
Technology-Enhanced Learning, 251-272
ISSUE=1;STARTPAGE=251;ENDPAGE=272;TITLE=Technology-Enhanced Learning
Gerjets, P & Kirschner, P 2009, Learning from multimedia and hypermedia . in N Balacheff, S Ludvigsen, T de Jong, A Lazonder & S Barnes (eds), Technology-Enhanced Learning . 1 edn, Springer Netherlands, Dordrecht, pp. 251-272 . https://doi.org/10.1007/978-1-4020-9827-7_15
Technology-Enhanced Learning, 251-272
ISSUE=1;STARTPAGE=251;ENDPAGE=272;TITLE=Technology-Enhanced Learning
Gerjets, P & Kirschner, P 2009, Learning from multimedia and hypermedia . in N Balacheff, S Ludvigsen, T de Jong, A Lazonder & S Barnes (eds), Technology-Enhanced Learning . 1 edn, Springer Netherlands, Dordrecht, pp. 251-272 . https://doi.org/10.1007/978-1-4020-9827-7_15
Computer-based multimedia and hypermedia resources (e.g., the world wide web) have become one of the primary sources of academic information for a majority of pupils and students. In line with this expansion in the field of education, the scientific
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fedddf7c93b9c1edbec43c911cf20053
https://doi.org/10.1007/978-1-4020-9827-7_15
https://doi.org/10.1007/978-1-4020-9827-7_15
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.