Zobrazeno 1 - 10
of 806
pro vyhledávání: '"Use of media"'
Publikováno v:
McKinsey Quarterly. 2011, Issue 1, p108-112. 5p. 3 Color Photographs, 2 Black and White Photographs.
Publikováno v:
Psychology Research and Behavior Management, Vol Volume 16, Pp 2553-2567 (2023)
Juan Li,1 Yuanyuan Zhai,1 Bowen Xiao,2 Xiaoying Xia,3 Jingyao Wang,1 Yanan Zhao,1 Li Ye,1 Yan Li1 1Shanghai Institute of Early Childhood Education, Shanghai Normal University, Shanghai, People’s Republic of China; 2Psychology Department, Carleton U
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5aaab5ff9a4b4e65a9fff73c2cec5363
Autor:
Schöftner, Thomas
Problematische Nutzung von digitalen Medien (z. B. Onlinespiele, Social Media, aber auch Internetaktivitäten im Allgemeinen) hat in den letzten Jahren verstärkte Aufmerksamkeit in Wissenschaft und Öffentlichkeit gleichermaßen erfahren und stellt
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A85631
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A85631/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A85631/attachment/ATT-0/
Autor:
Asep Sulaeman
Publikováno v:
Al-Ishlah: Jurnal Pendidikan, Vol 13, Iss 3, Pp 2931-2938 (2021)
This study aimed to analyze using Microsoft Powerpoint computer media on students' learning motivation in Islamic Religious Education subjects. The approach used in this study is quantitative. The data used in this study, namely the use of Microsoft
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7951c665df6f4498897633d1a5d61b43
Publikováno v:
Political Communication. Jan-Mar2019, Vol. 36 Issue 1, p195-202. 8p. 1 Diagram, 3 Charts, 1 Graph.
Autor:
Chisnall, Peter M.
Publikováno v:
International Journal of Market Research. 2001 Quarter 4, Vol. 43 Issue 4, p453-455. 3p.
Autor:
Zhadan, Serhiy sirozhazhadan@gmail.com, Kin, Ostap ostap.kin@gmail.com
Publikováno v:
Common Knowledge. Sep2022, Vol. 28 Issue 3, p357-358. 2p.
Autor:
Alfian Budi Primanto (Universitas Islam Malang - Indonesia), Fahrurrozi Rahman (Universitas Islam Malang - Indonesia)
Publikováno v:
Jurnal Manajemen Industri dan Logistik, Vol 3, Iss 2, Pp 119-128 (2019)
Abstract The rapid change and easy to use technology should be able to trigger the use of technology in MSME. However, the reality tells the different. There is only few MSMEs that already implement and use technology (social media) as their part of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/176d35d0b673439287eb81f300ac681c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.