Zobrazeno 1 - 10
of 17 781
pro vyhledávání: '"Usage intention"'
Autor:
Nusraningrum, Dewi1 dewinusraningrum@mercubuana.ac.id, Yuniarsih, Retno1
Publikováno v:
International Journal of Management Studies (2232-1608). Jul2024, Vol. 31 Issue 2, p631-652. 22p.
Publikováno v:
Journal of Social Marketing, 2024, Vol. 14, Issue 3/4, pp. 432-458.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSOCM-01-2024-0015
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2024, Vol. 36, Issue 10, pp. 2672-2688.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-09-2023-0930
Publikováno v:
Online Information Review, 2024, Vol. 48, Issue 6, pp. 1103-1120.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OIR-10-2023-0526
Autor:
Hsieh, Sara H., Lee, Crystal T.
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2024, Vol. 33, Issue 5, pp. 618-632.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-10-2023-4797
Autor:
Wenbin Du1 everythingnew2013@163.com, Ruo-yu Liang2
Publikováno v:
SAGE Open. Jan-Mar2024, Vol. 14 Issue 1, p1-17. 17p.
Autor:
Pribadi, Adinda Marisskeputri1, Albirra, Fionabella1, Agata, Luisa1, Soesapto, Michael Joshua1 15112110027@student.prasetiyamulya.ac.id, Istijanto1, Apriliani, Lydia2
Publikováno v:
International Journal of Applied Business (TIJAB). Nov2023, Vol. 7 Issue 2, p134-151. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.