Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Urruela, C"'
Publikováno v:
Urruela, C, Booth, T, Eisner, M, Ribeaud, D & Murray, A L 2022, ' Validation of an extended violent ideations scale to measure both non-sexual and sexual violent ideations (The VIS-X) ', European journal of psychological assessment . https://doi.org/10.1027/1015-5759/a000698
Abstract: A previous study developed and validated a multi-item instrument for the assessment of violent ideations, the “Violent Ideations Scale” (VIS). However, the final 12-item scale contained no items relating to sexual violence and was thus
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2495218481ea16b29cb6d9e39d32ebc4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Biblos-e Archivo. Repositorio Institucional de la UAM
instname
Biblos-e Archivo. Repositorio Institucional de la UAM
instname
Proceedings of the Workshop on Affective Computing and Context Awareness in Ambient Intelligence (AfCAI 2016) Murcia, Spain, November 24-25, 2016
The RiskTrack project aims to help in the prevention of terrorism through the identi cation of onli
The RiskTrack project aims to help in the prevention of terrorism through the identi cation of onli
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4412d0e6bd6b316012a56f676f990361
https://hdl.handle.net/10486/680232
https://hdl.handle.net/10486/680232
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.