Zobrazeno 1 - 10
of 671
pro vyhledávání: '"Uribarri J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sawinski, D., Uribarri, J., Peace, D., Yao, T., Wauhop, P., Trzcinka, P., Ostrow, K., Poggio, E.D, Heeger, P.S *
Publikováno v:
In American Journal of Transplantation October 2010 10(10):2287-2295
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nutrition, Fitness, and Mindfulness ISBN: 9783030308919
Nutrition, Fitness and Mindfulness: An Evidenced-Based Guide for Clinicians, 217-222
STARTPAGE=217;ENDPAGE=222;TITLE=Nutrition, Fitness and Mindfulness
Nutrition, Fitness and Mindfulness: An Evidenced-Based Guide for Clinicians, 217-222
STARTPAGE=217;ENDPAGE=222;TITLE=Nutrition, Fitness and Mindfulness
With the increasing popularity of both mindfulness-based interventions and smartphone apps focusing on (mental) health, the question arises if mindfulness apps are a useful way of teaching mindfulness. We explore this question by reviewing the advant
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e4fb81bcc199eb3792cacdbb7c405ca1
https://hdl.handle.net/11245.1/0fdd5fb1-d475-4504-803d-6fd7f1eabb86
https://hdl.handle.net/11245.1/0fdd5fb1-d475-4504-803d-6fd7f1eabb86
Publikováno v:
In Kidney International 2 October 2007 72(8):965-976
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.