Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Urhan, Selin"'
Autor:
Urhan, Selin, Kocadere, Selay Arkün
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2024 Jan 01. 27(1), 117-133.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48754845
Publikováno v:
Trakya Journal of Education; eyl2024, Vol. 14 Issue 3, p1945-1964, 20p
Autor:
Urhan, Selin1 (AUTHOR) selin.urhan@hacettepe.edu.tr
Publikováno v:
Research in Mathematics Education. Aug2024, p1-23. 23p. 7 Illustrations.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Urhan, Selin1 selin.urhan@hacettepe.edu.tr, Bülbül, Ali1
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics. Jan2023, Vol. 112 Issue 1, p175-197. 23p.
Autor:
Urhan, Selin, Zengin, Yılmaz
Publikováno v:
International Journal of Research in Undergraduate Mathematics Education; August 2024, Vol. 10 Issue: 2 p380-407, 28p
Autor:
Urhan, Selin, Bülbül, Ali
Publikováno v:
Mathematics Education Research Journal; Dec2023, Vol. 35 Issue 4, p929-959, 31p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Urhan Selin, Dost Şenol
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 48, p 01064 (2018)
APOS (Action-Process-Object-Schema) learning theory is the result of the studies of a mathematics education research group named Research in Undergraduate Mathematics Education Community (RUMEC), whose aim is to examine students’ level of comprehen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c6ea0da244eb42eb9aa968ff813f1d50
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 48, p 01065 (2018)
Functions are one of the most important topics of algebra in which the success rate of students is quite low and many misconceptions are commonly encountered. Studies argue that by means of technological support, mathematics teaching in general and f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9e175d268244ea0ae5ad4d105e73964