Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Urban segments"'
Autor:
Paolo Intini, Nicola Berloco, Gabriele Cavalluzzi, Dominique Lord, Vittorio Ranieri, Pasquale Colonna
Publikováno v:
European Transport Research Review, Vol 13, Iss 1, Pp 1-14 (2021)
Abstract Background Urban safety performance functions are used to predict crash frequencies, mostly based on Negative Binomial (NB) count models. They could be differentiated for considering homogeneous subsets of segments/intersections and differen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ceeed4255a2e41ceaaa9a8c310eaa7b2
Autor:
Dominique Lord, Nicola Berloco, Pasquale Colonna, Vittorio Ranieri, Gabriele Cavalluzzi, Paolo Intini
Publikováno v:
European Transport Research Review, Vol 13, Iss 1, Pp 1-14 (2021)
Background Urban safety performance functions are used to predict crash frequencies, mostly based on Negative Binomial (NB) count models. They could be differentiated for considering homogeneous subsets of segments/intersections and different predict
Autor:
Pasquale Colonna, Paolo Intini, Nicola Berloco, Veronica Fedele, Giuseppe Masi, Vittorio Ranieri
Publikováno v:
Safety, Vol 5, Iss 1, p 13 (2019)
The need for improving urban road safety, livability, and sustainability is evident. Quantitative estimates and qualitative methods/strategies can be used by road safety practitioners to design safety interventions. This study proposes a flexible int
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c7c02c0b427411daa4ebac96d5b4633
Numerous road safety studies have been dedicated to the estimation of crash frequency and injury severity models. However, previous research has shown that different factors may influence the occurrence of crashes of different types. In this study, a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::83b7fddeedfcff6e85abc004dedf88f2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nicola Berloco, Paolo Intini, Pasquale Colonna, Vittorio Ranieri, Veronica Fedele, Giuseppe Masi
Publikováno v:
Safety, Vol 5, Iss 1, p 13 (2019)
Safety
Volume 5
Issue 1
Safety
Volume 5
Issue 1
The need for improving urban road safety, livability, and sustainability is evident. Quantitative estimates and qualitative methods/strategies can be used by road safety practitioners to design safety interventions. This study proposes a flexible int
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.