Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Upson, Shannon"'
Autor:
Vivanti, Giacomo, Bent, Catherine, Capes, Kristy, Upson, Shannon, Hudry, Kristelle, Dissanayake, Cheryl
This study examined the factors associated with social-communicative outcomes for children on the autism spectrum receiving early intervention in inclusive versus specialised early childhood education programmes. Fifty-eight preschool-aged children r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::56fa0734e3a748165bd02dac06fdfca2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This article provides an overview of the Group-based Early Start Denver Model (G-ESDM), an early intervention approach for young children with autism spectrum disorder (ASD). The G-ESDM is based on the delivery of the evidence-supported Early Start D
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::382a28fa027861ee505f53f974bad71a
Autor:
Vivanti, Giacomo, Dissanayake, Cheryl, Duncan, Ed, Feary, Jessica, Capes, Kristy, Upson, Shannon, Bent, Catherine A, Rogers, Sally J, Hudry, Kristelle
Supplemental material, AUT801341_Supplementary_material for Outcomes of children receiving Group-Early Start Denver Model in an inclusive versus autism-specific setting: A pilot randomized controlled trial by Giacomo Vivanti, Cheryl Dissanayake, Ed D
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7fc8cf5831b96de3c0d4e62350ce2d21
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.