Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Uotinen S"'
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 3, Iss 1, Pp 132-146 (2021)
Synchronous online learning platforms have been used actively during the COVID-19 period. They have opened possibilities for online learning and interaction, but have also posed new challenges for instructors. This article provides insights into one
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8df1fa7fa8aa4eae9f04645aa6d9ca91
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Infants & Young Children: An Interdisciplinary Journal of Early Childhood Intervention; Apr-Jun2009, Vol. 22 Issue 2, p119-131, 13p
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.