Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Uosaki, Noriko"'
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2018 Apr 01. 21(2), 150-163.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26388390
Publikováno v:
Journal of Computers in Education; September 2023, Vol. 10 Issue: 3 p463-467, 5p
Publikováno v:
Companion Proceedings of the 9th International Conference on Learning Analytics and Knowledge (LAK'19). :398-407
[The 9th International Learning Analytics and Knowledge (LAK) Conference] March 4-8, 2019, Tempe, Arizona, USA
Authentic learning experiences are considered to be a rich source for learning foreign vocabulary. Prevalent learning theories support
Authentic learning experiences are considered to be a rich source for learning foreign vocabulary. Prevalent learning theories support
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mouri, Kousuke, Uosaki, Noriko, Hasnine, Mohammad Nehal, Shimada, Atsushi, Yin, Chengjiu, Kaneko, Keiichi, Ogata, Hiroaki
Publikováno v:
World Conference on e-Learning. :178-187
This paper describes an automatic quiz generation system to support memory retention utilizing digital textbook logs as well as to reduce teachers' burden to create quizzes. An experimental was conducted to examine whether our automatically generated
Autor:
Mouri, Kousuke, Suzuki, Fumiya, Shimada, Atsushi, Uosaki, Noriko, Yin, Chengjiu, Kaneko, Keiichi, Ogata, Hiroaki
Publikováno v:
Interactive Learning Environments; Oct 2021, Vol. 29 Issue 7, p1176-1188, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Uosaki, Noriko
Publikováno v:
多文化社会と留学生交流 : 大阪大学国際教育交流センター研究論集. 18:11-21
近年、「留学」の在留資格を有する外国人(以下「留学生」と称する)の日本企業への就職希望率は上昇しているにも関わらず、実際の就職率は低迷している。その一因として、日本独
Publikováno v:
JUCS-Journal of Universal Computer Science 22(10): 1380-1397
In the past decades, ubiquitous learning (u-learning) has been the focus of attention in educational research across the world. Majority of u-learning systems have been constructed using ubiquitous technologies such as RFID tags and cards, wireless c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::58145355ad9130cb5baa9b577ad3c334
Publikováno v:
ACM International Conference Proceeding Series; 3/13/2017, p348-357, 10p