Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Unsworth, Paul"'
Autor:
Cutting, Chelsea1 Chelsea.Cutting@unisa.edu.au, Unsworth, Paul1 Paul.Unsworth@unisa.edu.au, Trewartha, Belinda1 Belinda.Trewartha@unisa.edu.au
Publikováno v:
Australian Primary Mathematics Classroom. 2023, Vol. 28 Issue 2, p3-7. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences; Oct2022, Vol. 12 Issue 10, p730-N.PAG, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
京都産業大学論集. 自然科学系列. I. 25:219-239
11
KJ00000596504
P
KJ00000596504
P
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Doherty, Kyle G., Oh, Jun‐Seok, Unsworth, Paul, Sheridan, Carl M., Weightman, Peter, Bradley, James W., Williams, Rachel L.
Publikováno v:
Plasma Processes & Polymers; Apr2019, Vol. 16 Issue 4, pN.PAG-N.PAG, 1p
Autor:
Belinda MacGill, Paul Unsworth
Publikováno v:
Arts-based Practices with Young People at the Edge ISBN: 9783031043444
New Media is an emerging field in education, and the use of immersive technologies for teaching and learning provides opportunities for students to learn digital and media literacies. Whilst it is an emerging field, there has been a dearth of studies
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ea665fd199027294acbf8eb06c67e8de
https://doi.org/10.1007/978-3-031-04345-1_6
https://doi.org/10.1007/978-3-031-04345-1_6