Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Unsal, Humeyra"'
Publikováno v:
Australasian Orthodontic Journal, Vol 39, Iss 2, Pp 194-199 (2024)
To investigate the impact of Angle Class I, Class II, and Class III malocclusions on oral health-related quality of life (OHRQOL) in children aged 11 to 14 years.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71b22bee8c9d4a5aac578780820d69e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Unsal, Humeyra1 (AUTHOR) hceler@yahoo.com, Cotelioglu, Ulker2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Microbial Ecology in Health & Disease. Mar2007, Vol. 19 Issue 1, p17-24. 8p. 7 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background: Proteins having structural and various regulatory functions are essential components of all unicellular and multicellular organisms. The only source of proteins and their building blocks, amino acids, for human and many animals are the pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=r39c86a4b39b::74128f49f1ae99e1b6a299ac7f35cc2d
https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/12269
https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/12269
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.