Zobrazeno 1 - 10
of 237
pro vyhledávání: '"University-enterprise"'
Autor:
Gaifang Dong
Publikováno v:
STEM Education, Vol 2, Iss 4, Pp 293-302 (2022)
Work integrated learning (WIL), most in the form of co-operative (co-op) partnerships or workplace placements/internships, has been incorporated into many undergraduate programs in universities around the world. In this express report, we share a rec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/843ebb19800b41dfbdb6180bea676ac5
Publikováno v:
Вестник университета, Vol 0, Iss 4, Pp 40-47 (2022)
The challenges of modern world are not only numerous, but also diverse – from a positive impact on the development of society to clearly unfriendly attacks in the economy, politics, science and education. Positive trends are associated with the sma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe468548216a40d8bdfed7cd0a0e6ec8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Priţcan, Valentina
Publikováno v:
Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică : Colloquia Professorum, ediţia a 8-a,: 12 octombrie 2018. :362-369
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=814810
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Construction Economics and Building, Vol 20, Iss 3 (2020)
The University-Enterprise-Cooperation (UEC) has been adopted by many universities globally to effectively utilize the high-quality resources of the construction industry, to improve the general competence, problem-solving skills and innovation capabi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8f3517deca44dc2b3e3c6ce552a8603
Publikováno v:
Chief Learning Officer. Nov2004 Supplement, Vol. 3, p40-42. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.