Zobrazeno 1 - 10
of 5 766
pro vyhledávání: '"University-enterprise"'
Autor:
Tucker, Rebeka Catherine, Liyanage, Champika, Robinson, Sarita Jane, Montebon, Darryl Roy, Gotangco Gonzales, Charlotte Kendra, Olpoc, Joselito C., Patacsil, Liza B., Tantanee, Sarintip, Buranajarukorn, Panu, Apichayaku, Orawan Sirisawat, Weerasinghe, Rukmal N., Dissanayake, Rsanjith
Publikováno v:
International Journal of Disaster Resilience in the Built Environment, 2023, Vol. 16, Issue 1, pp. 104-128.
Publikováno v:
Technology Analysis & Strategic Management. Oct2023, Vol. 35 Issue 10, p1278-1295. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Farrell, Alfred Austin, Ashton, James, Mapanga, Witness, Joffe, Maureen, Chitha, Nombulelo, Beksinska, Mags, Chitha, Wezile, Coovadia, Ashraf, Cutland, Clare L., Drennan, Robin L., Kahn, Kathleen, Koekemoer, Lizette L., Micklesfield, Lisa K., Miot, Jacqui, Naidoo, Julian, Papathanasopoulos, Maria, Sive, Warrick, Smit, Jenni, Tollman, Stephen M., Veller, Martin G., Ware, Lisa J., Wing, Jeffrey, Norris, Shane A.
Publikováno v:
Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies, 2023, Vol. 16, Issue 5, pp. 1409-1430.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEEE-08-2022-0241
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hai, P. T. T., Nang, N. H.
Publikováno v:
Journal of Higher Education Theory & Practice; 2024, Vol. 24 Issue 8, p15-26, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gaifang Dong
Publikováno v:
STEM Education, Vol 2, Iss 4, Pp 293-302 (2022)
Work integrated learning (WIL), most in the form of co-operative (co-op) partnerships or workplace placements/internships, has been incorporated into many undergraduate programs in universities around the world. In this express report, we share a rec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/843ebb19800b41dfbdb6180bea676ac5