Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"University teachers and students"'
Autor:
Inés Küster-Boluda, Natalia Vila-López
Publikováno v:
Estudios sobre Educación, Vol 40 (2021)
This research intends to advance the understanding of the university teacher-student relationship in the context of teachers’ market orientation with the aim to improve students’ performance. Thus, the study is articulated on three axes: the stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97328b7d2d2d498f94e47c8d87bbc9cc
Publikováno v:
Information, Vol 12, Iss 6, p 256 (2021)
In the context of the COVID-19 pandemic, we aim to identify and understand the obstacles and barriers in applying electronic exams successfully in the process of distance education. We followed an exploratory descriptive approach through a questionna
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eae26f16e32e4130ae13cdb6347711ad
Autor:
Tao, Shunsuke, Shimada, Hiroyuki
Publikováno v:
Co*Design. 10:31-52
新型コロナウイルス禍において多くの大学で授業のオンライン化が進められている中、プロジェクト基盤型学習(PjBL)のオンライン化についてはその実践例の少なさや試行錯誤の状況か
Autor:
Natalia Vila-López, Inés Küster-Boluda
Publikováno v:
Dadun. Depósito Académico Digital de la Universidad de Navarra
instname
Estudios sobre Educación, Vol 40 (2021)
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
instname
Estudios sobre Educación, Vol 40 (2021)
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
espanolEste estudio pretende avanzar en la comprension de la relacion entre el profesor y el estudiante universitario con el objetivo de mejorar el rendimiento de los estudiantes. Se articula sobre tres ejes: el enfoque de rendimiento del estudiante,
Publikováno v:
Information
Volume 12
Issue 6
Information, Vol 12, Iss 256, p 256 (2021)
Volume 12
Issue 6
Information, Vol 12, Iss 256, p 256 (2021)
In the context of the COVID-19 pandemic, we aim to identify and understand the obstacles and barriers in applying electronic exams successfully in the process of distance education. We followed an exploratory descriptive approach through a questionna
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.