Zobrazeno 1 - 10
of 97 227
pro vyhledávání: '"University of Aveiro"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nolascob, Bella1 bellanolasco@ua.pt, Reis, Cecília1 cecilia.reis@ua.pt, Cortês, Cristina1 ccortes@ua.pt, Silva, Diana1 dianasilva@ua.pt, Carvalho, José1 jnsc@ua.pt, Cruz, Nuno1 nuno@ua.pt, Lobo, Pedro1 pedro.lobo@ua.pt, Gonçalves, Rita1 ritaisabel@ua.pt, Lopes, Susana1 susanalopes@ua.pt
Publikováno v:
Páginas A&B: Arquivos e Bibliotecas. 2021 Special issue, p207-210. 4p.
Autor:
Sardo, Susana
Since 1995, the University of Aveiro has hosted a set of collections donated or consigned by different collectors. These are individuals who have dedicated part of their lives to compiling objects for which they have a particular interest and affecti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2292::890c837836293490ed3601144822540c
http://hdl.handle.net/10773/35502
http://hdl.handle.net/10773/35502
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 4, Issue: 16 69-74
Öneri Dergisi
Öneri Dergisi
Recent European documents have emphasized the important role of Postgraduate Education in Higher Education, bringing up new perspectives and the need to re-think it in order to adjust its functions to the challenges that society and education is faci
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 9, p 484 (2021)
The proliferation of mobile devices and mobile applications has changed the way people communicate, work, and study, namely in higher education contexts. However, users have very different application usage habits from each other, and the data collec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8f831028d654d07ade85106e99405f6