Zobrazeno 1 - 10
of 2 420
pro vyhledávání: '"University level teaching"'
Publikováno v:
Japanese Language and Literature, 2008 Oct 01. 42(2), 439-470.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30198073
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Increasingly, students with ASD are attending tertiary education levels. Data indicates the numbers are increasing, but it is difficult to certify the percentage of students diagnosed with ASD attending postsecondary education. Rates vary across stud
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a977702d31b3361829d4fe765120dfbe
Autor:
Marzioni, Clarisa del Huerto
En esta presentación se muestran algunos hallazgos principales de la investigación en curso “Dimensiones educativas, comunicacionales, estéticas y políticas de la cultura digital”, a cargo de un equipo de docentes investigadoras 2 del Departa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3930::97ccdd9de6adffe0bd6b2df743605dfd
https://bibliotecas.ucasal.edu.ar/opac_css/index.php?lvl=cmspage&pageid=24&id_notice=72995
https://bibliotecas.ucasal.edu.ar/opac_css/index.php?lvl=cmspage&pageid=24&id_notice=72995
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Obremski, Krzysztof
Publikováno v:
Teksty Drugie / Second Texts. (1-2):273-276
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=178797
Autor:
Smith, Claire
of conference oral presentation on Past and Present Teaching: Returning to the Cole Museum of Zoology's original function as a university-level teaching resource, by developing a new museum space and enabling undergraduate students to safely undertak
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2a408d88db19ee300aac0355ee44c604
Publikováno v:
Revista Electrónica de Investigación Educativa, Vol 18, Iss 1 (2016)
Theoretical and empirical research offers support for explicit instruction on metacognition and cognitive strategies as an effective way to improve L2 listening skills. This study is aimed at identifying whether both metacognition and cognitive strat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53836680667e4a55a112eeeb591c9bf4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.