Zobrazeno 1 - 10
of 271
pro vyhledávání: '"University experience"'
Autor:
Sivaneswaran V
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 15, Pp 995-996 (2024)
Vinesh Sivaneswaran London North West University Healthcare NHS Trust, Ealing Hospital, London, UKCorrespondence: Vinesh Sivaneswaran, Email vinesh.sivaneswaran4@nhs.net
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/477bd2849473432c9a46fca895f08c1e
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 9, p 1004 (2024)
Communication technologies offer new opportunities for building and maintaining social connections at university. However, these technologies need to be better understood for their influence on student experiences in hybrid-style classrooms and guide
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d1693bb4e4a4fcd9357b785890c975d
Autor:
Waddell, Peter1
Publikováno v:
Reviews in Religion & Theology. Sep2014, Vol. 21 Issue 4, p493-497. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Management and Business Education, Vol 5, Iss 2 (2022)
Dropout intention is critical information for universities to help them avoid the misuse of financial, social, and personal resources. COVID-19 has forced universities to adapt their face-to-face teaching-learning processes to distance education, som
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0bea59d336914882b54d38a34784b57f
Publikováno v:
Journal of Educational, Cultural and Psychological Studies, Vol 0, Iss 22, Pp 109-124 (2020)
The aim of this research is to associate academic self-concept with the educational level of the parents and previous experiences of students in higher education. It is a cross-sectional study that evaluated 1093 students from a private university in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d4bfc4828f14203b4daa38b57535e6b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.