Zobrazeno 1 - 10
of 3 693
pro vyhledávání: '"University/College students"'
Autor:
رامي الجبور1 rami.aljbour@bau.edu.jo, أيمن الكريمين2
Publikováno v:
An-Najah University Journal for Research, B: Humanities. Jun2024, Vol. 38 Issue 6, p1193-1228. 36p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frydenlund, Gitte a, ∗, Guldager, Julie Dalgaard a, c, Frederiksen, Katrine Oertel a, Egebæk, Heidi Klakk b, d, e
Publikováno v:
In Heliyon October 2023 9(10)
Autor:
Bak, Carsten Kronborg1 (AUTHOR) ckba@ucsyd.dk, Schulin, Simon2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Mar2023, Vol. 12 Issue 3, p156. 13p.
Autor:
Gil Nicetas Bareng Villarino
Publikováno v:
Indonesian Journal of Science and Mathematics Education, Vol 6, Iss 1, Pp 96-108 (2023)
The phenomenon of the basic thermal concept is a challenging topic in the early learning of thermodynamics. This research investigated students' understanding of basic thermal concepts from an everyday perspective. Nineteen open-ended multiple-choice
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f0e4a0e02174f3485230f41eb521826
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 10, Pp e20368- (2023)
As smartphone addiction has been linked to poor mental health and lower levels of physical activity, it is of public health interest to explore the behavior behind problematic smartphone use and develop interventions to reduce smartphone use. This st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd656e750fc541508e78597e9737076b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ali Alzebidi
Publikováno v:
Journal of Umm Al-Qura University for Educational and Psychological Sciences, Vol 14, Iss 2, Pp 254-262 (2022)
This qualitative study examined the degree of using social media to improve students’ engagement and achievement at Alqunfudah University College based on the faculty members’ perspectives and its potential barriers. 15 male and 15 female faculty
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dacf7bd1c715434d8a2bc587e6c41d05
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.