Zobrazeno 1 - 10
of 368
pro vyhledávání: '"Universal design for instruction"'
Universal design of instruction to enhance learning for university students with visual disabilities
Autor:
Jayshree Singh, Sachin Suknunan
Publikováno v:
African Journal of Disability, Vol 12, Iss 0, Pp e1-e11 (2023)
Background: There has been a steady increase in the number of students with disabilities (SWD) in Higher Education Institutions (HEIs) in South Africa, with a significant number of students having visual disabilities. Equal access remains a key chall
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8bba978a48f7438a8516a1d372a049fc
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 21, Iss 2 (2021)
As distance education continues to increase, it is vital that postsecondary institutions contribute time and resources towards sustaining inclusive teaching practices that decrease barriers and increase opportunities for diverse student populations.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/16a256dc641f45928252a59a5470567f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 10, Iss 11, p 303 (2020)
Universal design for instruction (UDI) is a teaching strategy that has proved its value in the process of educational inclusion, resulting in a fundamental tool for the achievement of objective 4 of the 2030 agenda for sustainable development. The la
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65add1aae9de4924b31c6f3fb4e38351
Autor:
McCord, Kimberly A., author
Publikováno v:
Teaching the Postsecondary Music Student with Disabilities, 2017, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780190467760.003.0004
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joan M. McGuire
Publikováno v:
Journal of Accessibility and Design for All, Vol 1, Iss 1, Pp 38-54 (2011)
Shifts in enrollment patterns are affecting college classrooms and elements of teaching ranging from options for delivering course materials online to multiple methods of assessing learning. With the enrollment of more diverse college learners comes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59a99271f2c84e449645f46108d709a2
This article provides an analysis of the current method of accommodating students with disabilities in social work education and presents a new framework for providing universal access to all students in social work education: Universal Instructional
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7566d38620cd734ec9a3f4c465912355
https://osf.io/preprints/socarxiv/huw4e
https://osf.io/preprints/socarxiv/huw4e
Autor:
Martha Smith, Stephanie Jenkins
Publikováno v:
Transformative Approaches to Social Justice Education ISBN: 9781003091998
This chapter introduces Universal Design for Instruction (UDI) and presents a case study in a cross-unit collaboration between UDI advocates at a public research university. It offers two first-person narrative accounts – a tenure-track faculty mem
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::54bb25eb24e71ad39a8a941d7b7e199f
https://doi.org/10.4324/9781003091998-6
https://doi.org/10.4324/9781003091998-6