Zobrazeno 1 - 10
of 9 070
pro vyhledávání: '"Universal Design For Learning (UDL)"'
Autor:
Ganguli, Subhadra1 Smg6870@psu.edu
Publikováno v:
International Journal of Advanced Corporate Learning. 2024, Vol. 17 Issue 3, p4-12. 9p.
Autor:
Kasemsarn, Kittichai1 (AUTHOR) kittichai.ka@kmitl.ac.th, Sawadsri, Antika1 (AUTHOR) antika.sa@kmitl.ac.th
Publikováno v:
Heritage (2571-9408). Oct2024, Vol. 7 Issue 10, p5907-5931. 25p.
Autor:
Hohaus, Pascal, editor
Publikováno v:
The Language of Digital Education: An Expanded Glossary of Key Terms and Concepts. :87-87
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kittichai Kasemsarn, Antika Sawadsri
Publikováno v:
Heritage, Vol 7, Iss 10, Pp 5907-5931 (2024)
Even though classic literature has cultural and educational value in heritage education, students often have trouble becoming interested because of the archaic language, a lack of good learning materials, the idea that the literature is not relevant,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be0fb7bd2f9a4b30a1a3c7d336ee822b
Publikováno v:
Bulletin of Education & Research; Aug2024, Vol. 46 Issue 2, p93-106, 14p
Publikováno v:
Translational Research in Anatomy, Vol 37, Iss , Pp 100316- (2024)
Healthcare students perceive anatomy as a difficult subject to study, yet there is limited literature to explain why students think that anatomy is difficult to learn. Studies have assessed student opinion of anatomy teaching strategies, but there is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20d1f49bfc0e44e0a323b0fb2e3930c6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.