Zobrazeno 1 - 10
of 104
pro vyhledávání: '"Ungi, Tamás"'
Autor:
Gafencu, Miruna-Alexandra, Velikova, Yordanka, Saleh, Mahdi, Ungi, Tamas, Navab, Nassir, Wendler, Thomas, Azampour, Mohammad Farid
Purpose: Ultrasound (US) imaging, while advantageous for its radiation-free nature, is challenging to interpret due to only partially visible organs and a lack of complete 3D information. While performing US-based diagnosis or investigation, medical
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.07668
Free Point Transformer (FPT) has been proposed as a data-driven, non-rigid point set registration approach using deep neural networks. As FPT does not assume constraints based on point vicinity or correspondence, it may be trained simply and in a fle
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.10994
Autor:
Ruzicki, Jessica, Holden, Matthew, Cheon, Stephanie, Ungi, Tamas, Egan, Rylan, Law, Christine
Publikováno v:
In Ophthalmology Science March 2023 3(1)
Publikováno v:
In Surgery July 2022 172(1):89-95
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yeo, Caitlin T., Ring, Justine, Holden, Matthew S., Ungi, Tamas, Toprak, Ayca, Fichtinger, Gabor, Zevin, Boris
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education May-June 2019 76(3):872-880
Autor:
Yeo, Caitlin T., MacDonald, Andrew, Ungi, Tamas, Lasso, Andras, Jalink, Diederick, Zevin, Boris, Fichtinger, Gabor, Nanji, Sulaiman
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education May-June 2018 75(3):792-797
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.