Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Unger, Kerstin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Cognition October 2016 155:8-22
Publikováno v:
In NeuroImage 15 November 2012 63(3):1334-1342
Publikováno v:
Journal of Cognitive Enhancement; Jun2021, Vol. 5 Issue 2, p245-258, 14p
Autor:
Unger, Kerstin
I THEORETISCHER HINTERGRUND 1 1. Einleitung 1 2. Literaturübersicht 3 Überblick 3 Theorien zum Verstärkungslernen 3 Begriffsbestimmung Verstärkungslernen 3 Zustände, Handlungen und Verstärkungen 4 Instrumentelle vs. Klassische Konditionierung 5
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::77d730957163573e0e62a4d680607933
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.