Zobrazeno 1 - 10
of 144
pro vyhledávání: '"Ungar LH"'
Autor:
Park, G, Schwartz, HA, Sap, M, Kern, ML, Weingarten, E, Eichstaedt, JC, Berger, J, Stillwell, DJ, Kosinski, M, Ungar, LH, Seligman, ME
OBJECTIVE: Temporal orientation refers to individual differences in the relative emphasis one places on the past, present, or future, and is related to academic, financial, and health outcomes. We propose and evaluate a method for automatically measu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______109::fae2c45152a4264cf794cc5d9a839429
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/253280
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/253280
Publikováno v:
Solberg, Timothy; Valdes, G; Luna, JM; Eaton, E; II, SCB; Ungar, LH; et al.(2016). MediBoost: a Patient Stratification Tool for Interpretable Decision Making in the Era of Precision Medicine. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0qh2f7b9
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::86fa6a3cac7fcf8cc2b912811715786e
http://www.escholarship.org/uc/item/0qh2f7b9
http://www.escholarship.org/uc/item/0qh2f7b9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.