Zobrazeno 1 - 10
of 3 804
pro vyhledávání: '"Unexpected interruption"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ryan E. O'Donnell, Brad Wyble
Publikováno v:
Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition. 49:990-1003
Autor:
Ryan Edward O'Donnell, Brad Wyble
Working memory allows us to hold specific pieces of information in an active and easily retrieved state, but what happens to that information during an unexpected interruption between study and test? To answer this question, we used a surprise trial
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fee637809de721eee9a3c675fadc3ab2
https://doi.org/10.31234/osf.io/7yc4t
https://doi.org/10.31234/osf.io/7yc4t
Publikováno v:
Complex & Intelligent Systems, Vol 10, Iss 3, Pp 3273-3282 (2024)
Abstract Behavior trees have attracted great interest in computer games and robotic applications. However, it lacks the learning ability for dynamic environments. Previous works combining behavior trees with reinforcement learning either need to cons
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b0cfb1787954f1287281e1a23a354d8
Publikováno v:
Pain & Central Nervous System Week; 2/24/2023, p207-207, 1p
Autor:
Pedreira, Adrián1,2 apedreira@iim.csic.es, Vázquez, José A.2, Romanenko, Andrey3 andrey.romanenko@ciengis.com, García, Míriam R.1 miriamr@iim.csic.es
Publikováno v:
Bioengineering (Basel). Aug2024, Vol. 11 Issue 8, p815. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Aging, Neuropsychology & Cognition; May2024, Vol. 31 Issue 3, p496-523, 28p