Zobrazeno 1 - 10
of 812
pro vyhledávání: '"Underrepresented Minorities"'
Autor:
Maya N. Clark-Cutaia, Gayathri Menon, Yiting Li, Garyn T. Metoyer, Mary Grace Bowring, Byoungjun Kim, Babak J. Orandi, Stephen P. Wall, Melissa D. Hladek, Tanjala S. Purnell, Dorry L. Segev, Mara A. McAdams-DeMarco
Publikováno v:
The Lancet Regional Health. Americas, Vol 38, Iss , Pp 100895- (2024)
Summary: Background: Fewer minoritized patients with end-stage kidney disease (ESKD) receive kidney transplantation (KT); efforts to mitigate disparities have thus far failed. Pinpointing the specific stage(s) within the transplant care continuum (be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e52b3e3fade4f1a94e984e4fb451823
Publikováno v:
Journal of International Education in Business, 2023, Vol. 17, Issue 1, pp. 21-44.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIEB-06-2022-0042
Autor:
Murtala I. Affini, Ashley Diaz, Daniel J. Dolan, Symphony Fletcher, Isra Hasnain, Isaiah Selkridge, Stephanie Washington, Abdullah Pratt
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 12 (2024)
PurposeThe objective of this report is to provide longitudinal insights on the impact of a health professions exposure program for high school students of underrepresented backgrounds in medicine.ContextMedical students at the University of Chicago r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe78300145844fd29f15e6ba9c2c06d8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JGH Open, Vol 8, Iss 2, Pp n/a-n/a (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/30271c0fae2a4cff800ae046890f4342
Autor:
Jessica B. Sperling, Noelle E. Wyman Roth, Whitney E. Welsh, Allison T. McElvaine, Sallie R. Permar, Rasheed A. Gbadegesin
Publikováno v:
Journal of Clinical and Translational Science, Vol 8 (2024)
The US biomedical research workforce suffers from systemic barriers causing insufficient diversity and perpetuating inequity. To inform programming enhancing graduate program access, we implemented a formative mixed-method study to identify needed su
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf78625dbc8d45f0abab182a4bcd0ce8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joyner, David A.
Publikováno v:
International Perspectives on Supporting and Engaging Online Learners