Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Undergraduate pharmacy education"'
Autor:
Michael D. Lehrer, Samuel Murray, Ruth Benzar, Ryan Stormont, Megan Lightfoot, Michael Hafertepe, Gabrielle Welch, Nicholas Peters, Anna Maio
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 20, Iss 0, Pp 1-4 (2015)
Background: The role of peer teachers in interprofessional education has not been extensively studied. This study is designed to determine if peer-teacher-led problem-based seminars can influence medical and pharmacy students’ perceptions of interp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe9fc3076ad64d0cae2ccf7b78b8112f
Publikováno v:
Pharmacy, Vol 1, Iss 1, Pp 16-33 (2013)
This paper describes the design, implementation and evaluation of a course in international service learning and community engagement for pharmacy undergraduate students. The course offered students opportunities to cultivate cultural competency in a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08e54929d27943aeb3d90a117024b266
Publikováno v:
Pharmacy; Volume 1; Issue 1; Pages: 16-33
Pharmacy, Vol 1, Iss 1, Pp 16-33 (2013)
Pharmacy, Vol 1, Iss 1, Pp 16-33 (2013)
This paper describes the design, implementation and evaluation of a course in international service learning and community engagement for pharmacy undergraduate students. The course offered students opportunities to cultivate cultural competency in a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::64527e7742679cfe6d884c362b79a14d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parmar, Harsha
Background: Using the General Pharmaceutical Council (GPhC)’s pre-registration pharmacist trainee performance standards, this study explored the effect of curricular reform on preparedness for practice (PFP) of Master of Pharmacy (MPharm) graduates
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2295::7d0892f3c275f1961c35b4f8515c5bb7
http://www.manchester.ac.uk/escholar/uk-ac-man-scw:300304
http://www.manchester.ac.uk/escholar/uk-ac-man-scw:300304
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gabrielle Welch, Michael Hafertepe, Anna Maio, Ryan Stormont, Samuel Murray, Nicholas Peters, Ruth Benzar, Megan Lightfoot, Michael D. Lehrer
Publikováno v:
Medical Education Online; Vol 20 (2015)
Medical Education Online, Vol 20, Iss 0, Pp 1-4 (2015)
Medical Education
Medical Education Online, Vol 20, Iss 0, Pp 1-4 (2015)
Medical Education
Background : The role of peer teachers in interprofessional education has not been extensively studied. This study is designed to determine if peer-teacher-led problem-based seminars can influence medical and pharmacy students’ perceptions of inter
Autor:
Willis, Sarah Caroline
Informed by a sociological approach, this thesis provides an account of the theoretical and empirical context of pharmacy students’ undergraduate careers, beginning with the decision to enter higher education and ending with the final undergraduate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2295::ceee4e0dc2c0d3c0cd1cfbf2d0ec9d2a
http://www.manchester.ac.uk/escholar/uk-ac-man-scw:96783
http://www.manchester.ac.uk/escholar/uk-ac-man-scw:96783
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.