Zobrazeno 1 - 10
of 166
pro vyhledávání: '"Undergraduate laboratory"'
Autor:
Compton, Robert N., author, Duncan, Michael A., author
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198900825.001.0001
Publikováno v:
Green Chemistry Letters and Reviews, Vol 17, Iss 1 (2024)
A less hazardous, environmentally friendly, and energy-efficient Knoevenagel reaction performed using proline as a catalyst has been designed and implemented within a sophomore-level organic chemistry laboratory as a guided inquiry activity. The main
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da5888f7be954c8dae69fdf757fa179e
Autor:
Ishita Tandon, Vitali Maldonado, Megan Wilkerson, Amanda Walls, Raj R. Rao, Mostafa Elsaadany
Publikováno v:
Frontiers in Medical Technology, Vol 6 (2024)
IntroductionImmersive virtual reality (VR) based laboratory demonstrations have been gaining traction in STEM education as they can provide virtual hands-on experience. VR can also facilitate experiential and visual learning and enhanced retention. H
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57f2ff98e35c4389bda8cbbd0f468939
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Microbiology, Vol 13 (2023)
Undergraduate instructional biology laboratories are typically taught within two paradigms. Some labs focus on protocols and techniques delivered in “cookbook” format with defined experimental outcomes. There is increasing momentum to alternative
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f77cc35adb014521b77de88248313efa
Publikováno v:
African Journal of Inter-Multidisciplinary Studies, Vol 4, Iss 1 (2022)
In an effort to introduce discovery-based learning in our undergraduate laboratory curriculum, we joined two collaborative, crowd-sourcing efforts to engage early career undergraduates in searching for novel antibiotics or bacteriophages as antimicro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/857fdee987514a188dac8ed072494e2e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joy Camarao, Cari Din
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 16, Iss 2 (2022)
Our purpose in writing this scholarly personal narrative is to share our perspectives and experiences as graduate student researcher and supervisor/principal investigator implementing and studying teaching and learning reform in the laboratory compon
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/37e5fcb23dea44058588e3ad286e4959
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.