Zobrazeno 1 - 10
of 130
pro vyhledávání: '"Uncapher, Melina R."'
Autor:
Coulanges, Linsah, Abreu-Mendoza, Roberto A., Varma, Sashank, Uncapher, Melina R., Gazzaley, Adam, Anguera, Joaquin, Rosenberg-Lee, Miriam
Publikováno v:
In Cognition September 2021 214
Autor:
Younger, Jessica Wise, D'Esposito, Zoe, Geng, Irene S., Haft, Stephanie L., Project iLEAD Consortium, O'Laughlin, Kristine D., Anguera, Joaquin A., Bunge, Silvia A., Ferrer, Emilio E., Hoeft, Fumiko, McCandliss, Bruce D., Mishra, Jyoti, Rosenberg-Lee, Miriam, Gazzaley, Adam, Uncapher, Melina R.
Publikováno v:
Social Psychology of Education; Jun2024, Vol. 27 Issue 3, p1283-1304, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2018 Oct 01. 115(40), 9889-9896.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26531359
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory January 2015 117:71-83
Autor:
Gonzalez, Alex, Hutchinson, J. Benjamin, Uncapher, Melina R., Chen, Janice, LaRocque, Karen F., Foster, Brett L., Rangarajan, Vinitha, Parvizi, Josef, Wagner, Anthony D.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2015 Sep 01. 112(35), 11066-11071.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26464117
Autor:
Guillaume, Mathieu, Roy, Ethan, Van Rinsveld, Amandine, Starkey, Gillian S., Uncapher, Melina R., McCandliss, Bruce D.
Publikováno v:
Child Development; Mar2023, Vol. 94 Issue 2, p335-347, 13p, 2 Graphs