Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Ulvnes, A M"'
Publikováno v:
Relationship Between Exporters and Their Foreign Sales and Marketing Intermediaries
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The central theme of the paper is the underlying motivation and organization of relationships between companies on different levels in an industrial marketing channel The research explores the effects of both economical, behavioral, external and inte
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2295::7d28daab7bdd4cc4fa8e2826acc257a4
http://www.manchester.ac.uk/escholar/uk-ac-man-scw:2n782
http://www.manchester.ac.uk/escholar/uk-ac-man-scw:2n782
In the present paper a model of the information behavior of exporters working with established partners is developed. A review of research pertaining to three streams of literature; the internationalization process, market orientation and channel rel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2295::9cafab06631f2edd8308fd104ff524ff
http://www.manchester.ac.uk/escholar/uk-ac-man-scw:2n717
http://www.manchester.ac.uk/escholar/uk-ac-man-scw:2n717
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing; 2014, p268-278, 11p