Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Ulum, Ömer Gökhan"'
Autor:
Alkış Küçükaydın, Menşure1 (AUTHOR) mensurealkis@hotmail.com, Ulum, Ömer Gökhan2 (AUTHOR), Ulum, Hakan1 (AUTHOR) hakanulum@gmail.com
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Oct2024, Vol. 52 Issue 7, p1563-1575. 13p.
Autor:
Ulum, Ömer Gökhan
Publikováno v:
In Heliyon 30 October 2024 10(20)
Publikováno v:
Acta Educationis Generalis, Vol 13, Iss 1, Pp 133-146 (2023)
Introduction: Among its contemporaries, the updated Bloom’s taxonomy is perhaps the most widely used cognitive process model. It is a categorization paradigm that emphasizes the cognitive levels beginning with remembering the information and progre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1414a79a14274add95c5ef3bb0defe02
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ordem Eser, Ulum Ömer Gökhan
Publikováno v:
Acta Educationis Generalis, Vol 10, Iss 1, Pp 25-39 (2020)
Introduction: Research into gender diversity and equality of gender in humanities has been mounting since 1960s, when post-modernism and post-structuralism emerged as a reaction to metanarratives of modernization. Methods and approaches in ELT also a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f487d5fb8094e33a0cec65bc444db63
Ideological and Hegemonic Practices in Global and Local EFL Textbooks Written for Turks and Persians
Autor:
Ulum Ömer Gökhan, Köksal Dinçay
Publikováno v:
Acta Educationis Generalis, Vol 9, Iss 3, Pp 66-88 (2019)
Introduction: Studies on the relationship between ideology, hegemony and textbooks in applied linguistics have been incremental in recent decades because emergence of critical theory, critical pedagogy, and critical thinking skills from the 1920s on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b585c18d904c47589028d181a245ab11
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ulum, Ömer Gökhan
Publikováno v:
Base for Electronic Educational Sciences (BEDU); Mar2024, Vol. 5 Issue 1, p114-134, 21p