Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Ulrich, Jana"'
Publikováno v:
In Cognitive Psychology March 2024 149
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Cognitive Psychology September 2023 145
Autor:
Ulrich, Jana.
Publikováno v:
LF.
Berlin, Freie Univ., Diss., 2003.
Dateiformat: zip, Dateien im PDF-Format
Dateiformat: zip, Dateien im PDF-Format
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
XXVIII General Assembly of the International Union of Geodesy and Geophysics (IUGG)
Intensity-Duration-Frequency (IDF) curves describe the main statistical characteristics of extreme precipitation events and are an important tool for the design of hydrological structures. The core problem of extreme value statistics is the limited d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::206ea98baa0b51ac8fa142399b29a048
https://gfzpublic.gfz-potsdam.de/pubman/item/item_5019576
https://gfzpublic.gfz-potsdam.de/pubman/item/item_5019576
Autor:
Ulrich, Jana
Extreme precipitation events can have serious adverse consequences for the population. Their severity and possible impacts are mainly determined by their intensity and duration. Therefore, when planning and operating water management systems or prote
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a380397464063fd1e76ed068e6238f11
https://doi.org/10.17169/refubium-35793
https://doi.org/10.17169/refubium-35793
Autor:
Ulrich, Jana, Schenk, Philipp, Rappert, Denis, Streikus, Jonas, Zolotoverkh, Oleksandr, Götz, Achim, Rohde, Dirk, Schnake, Klaus John
Publikováno v:
In Brain and Spine 2022 2 Supplement 1
Autor:
Ulrich, Jana, Karvonen, Meagan
Publikováno v:
In The Internet and Higher Education 2011 14(4):207-216