Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Ullery, Mary Anne"'
Autor:
Bailey, Jhonelle, Ullery, Mary Anne, Futterer, Jenna, Mullins, Casey, Delgado, Christine, Custode, Stephanie, Gruen, Rinatte, Pena, Astrid, Gonzalez, Angelica, Bulotsky-Shearer, Rebecca J.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q3 2024 68:112-122
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Delgado, Christine F., Ullery, Mary Anne, Jordan, Melissa, Duclos, Chris, Rajagopalan, Sudha, Scott, Keith
Publikováno v:
Journal of Public Health Management and Practice, 2018 Mar 01. 24(2), e10-e17.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48567003
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ullery, Mary Anne
Publikováno v:
FIU Electronic Theses and Dissertations.
The current study examined the impact of an early summer literacy program and the mediating effects of the home literacy environment on the language and literacy outcomes of a group of children at-risk for long-term developmental and academic delays.
Autor:
Ullery, Mary Anne1 (AUTHOR) m.ullery@miami.edu, Gonzalez, Antonio1 (AUTHOR), Katz, Lynne1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Disability, Development & Education. Jul2016, Vol. 63 Issue 4, p403-418. 16p. 1 Chart, 4 Graphs, 1 Map.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ullery, Mary Anne, Katz, Lynne
Publikováno v:
Journal of Education for Students Placed at Risk; Jul-Sep2017, Vol. 22 Issue 3, p146-156, 11p