Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Uleman, J.F."'
Autor:
Uleman, J.F., Melis, R.J.F., Ntanasi, E., Scarmeas, N., Hoekstra, A.G., Quax, R., Olde Rikkert, M.G.M.
Publikováno v:
Alzheimer's & Dementia, 19, 6, pp. 2633-2654
Alzheimer's & Dementia, 19, 2633-2654
Alzheimer's & Dementia, 19, 2633-2654
Contains fulltext : 293816.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) INTRODUCTION: In Alzheimer's disease (AD), cognitive decline is driven by various interlinking causal factors. Systems thinking could help elucidate this multicausality and identif
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::594a75f3d5cf7087bb6b3da7e03075d0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Neurology, 96, 237-238
Neurology, 96, 5, pp. 237-238
Neurology, 96, 5, pp. 237-238
Item does not contain fulltext
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f2691213f34b45e241828c53b4868ce8
http://hdl.handle.net/2066/231780
http://hdl.handle.net/2066/231780
Publikováno v:
Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde, 165
Item does not contain fulltext Many diseases in patients with multimorbidity show interactions, which can be divided in random, causal, complicated of synergistic interactions. Diagnostic reasoning in general should be expanded with a goal assessment
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a802926aaafc1c3f2c18c609a4a1d835
http://hdl.handle.net/2066/237593
http://hdl.handle.net/2066/237593
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.