Zobrazeno 1 - 10
of 146
pro vyhledávání: '"Ulbricht, Vania"'
Autor:
Weingärtner Reis, Ingrid, Estevão Romeiro, Artieres, Henrique Berg, Carlos, Ribas Ulbricht, Vania
Publikováno v:
In Heliyon 15 April 2024 10(7)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ulbricht, Vania Ribas
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSCUniversidade Federal de Santa CatarinaUFSC.
Tese (doutorado) - Universidade Federal de Santa Catarina, Centro Tecnologico
Made available in DSpace on 2012-10-17T03:10:09Z (GMT). No. of bitstreams: 0Bitstream added on 2016-01-08T21:36:14Z : No. of bitstreams: 1 107005.pdf: 13919056 bytes,
Made available in DSpace on 2012-10-17T03:10:09Z (GMT). No. of bitstreams: 0Bitstream added on 2016-01-08T21:36:14Z : No. of bitstreams: 1 107005.pdf: 13919056 bytes,
Externí odkaz:
http://repositorio.ufsc.br/xmlui/handle/123456789/77339
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elisa Pillon, Ana, Ribas Ulbricht, Vania, Vieira de Souza, Márcio, Guimarães Teixeira Fontenele, Adna Fabíola
Publikováno v:
CISTI (Iberian Conference on Information Systems & Technologies / Conferência Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação) Proceedings; 2023, Issue 18, p1-6, 6p
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2012 14:155-162
Autor:
Ulbricht, Vania R., Vanzin, Tarcísio, Amaral, Marília, Vilarouco, Vilma, de Quevedo, Silvia Regina P., Moretto, Luís Augusto Machado, Flores, Angela R.B.
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2012 14:138-147
Esta revisão tem por objetivo identificar se as TDIC vêm sendo utilizadas no processo ensino-aprendizagem de matemática em nível escolar. A fim de alcançar tal meta, a metodologia utilizada compreende a revisão integrativa de literatura, via Po
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2666::5f33c3396212cd15f8361374746e50e3
http://funes.uniandes.edu.co/24386/
http://funes.uniandes.edu.co/24386/
Starting from the construction of a hypermedia comics learning object, this article aims to clarify which gamification elements have been introduced in this artifact. Thus we discuss the relationship between features and elements that make up the gam
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2e95d8e7329baba4edd5a27072306904