Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Ulanovskaya I.M."'
Autor:
Rubtsov V.V., Ulanovskaya I.M.
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 27, Iss 1, Pp 5-16 (2022)
The features of the development of communicative and reflexive abilities of children aged 6—10 years, depending on the ways of organizing educational interactions, are discussed. Basic social competencies defined by the requirements of the current
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c113e875b1de4e5b8563d1b510d3f0ab
Autor:
Rubtsov V.V., Ulanovskaya I.M.
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 17, Iss 2, Pp 50-58 (2021)
The article focuses on the results of the study on the development of social competencies in primary school students studying in schools with different ways of organizing educational interactions. Two types of schools are analyzed: a school that impl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f895ca33a4f42a48b47df0daf29a252
Autor:
Rubtsov V.V., Ulanovskaya I.M.
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 16, Iss 2, Pp 51-60 (2020)
The article presents data from many years of research that confirms the fact that the system of teaching younger students based on the method of learning activity creates conditions for successful cognitive, social and personal development of childre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb960943cca4450385ab790d47b40843
Autor:
Ulanovskaya I.M.,
Publikováno v:
Психологическая наука и образование (2007. Online), Vol 6, Iss 2, Pp 306-319 (2014)
The new Federal state educational standards define requirements for metasubject results of primary schooling. For their assessment, diagnostic package and test methods were developed in Psychological Institute of Russian Academy of Education and Mosc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8fd718199ba0447a921d076b799ef022
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.