Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Uguralp, Ahmet"'
Publikováno v:
Harvard Business School Working Paper, No. 25-018, October 2024
Can consumers form especially deep emotional bonds with AI and be vested in AI identities over time? We leverage a natural app-update event at Replika AI, a popular US-based AI companion, to shed light on these questions. We find that, after the app
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.14190
Chatbots are now able to engage in sophisticated conversations with consumers in the domain of relationships, providing a potential coping solution to widescale societal loneliness. Behavioral research provides little insight into whether these appli
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.19096
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.