Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Uddin, Mostofa Rafid"'
Transfer learning methods start performing poorly when the complexity of the learning task is increased. Most of these methods calculate the cumulative differences of all the matched features and then use them to back-propagate that loss through all
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.04871
Autor:
Uddin, Mostofa Rafid, Xu, Min
Unsupervised disentanglement of content and transformation has recently drawn much research, given their efficacy in solving downstream unsupervised tasks like clustering, alignment, and shape analysis. This problem is particularly important for anal
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.16796
Autor:
Bandyopadhyay, Hmrishav, Deng, Zihao, Ding, Leiting, Liu, Sinuo, Uddin, Mostofa Rafid, Zeng, Xiangrui, Behpour, Sima, Xu, Min
Publikováno v:
Bioinformatics 2021
Cryo-Electron Tomography (cryo-ET) is a 3D imaging technology that enables the visualization of subcellular structures in situ at near-atomic resolution. Cellular cryo-ET images help in resolving the structures of macromolecules and determining their
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2111.09114
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proc Int Conf Image Proc
Cryo-Electron Tomography (cryo-ET) is an emerging 3D imaging technique which shows great potentials in structural biology research. One of the main challenges is to perform classification of macromolecules captured by cryo-ET. Recent efforts exploit
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.