Zobrazeno 1 - 10
of 165
pro vyhledávání: '"Ucci M"'
Autor:
Wright, J., Hayward, A., West, Jane, Pickett, K., McEachan, Rosemary, Mon-Williams, M., Christie, N., Vaughan, L., Sheringham, J., Haklay, M., Sheard, L., Dickerson, J., Barber, S., Small, Neil A., Cookson, R., Garnett, P., Bywater, T., Pleace, N., Brunner, E.J., Cameron, C., Ucci, M., Cummins, S., Fancourt, D., Kandt, J., Longley, P., Morris, S., Ploubidis, G., Savage, R., Aldridge, R., Hopewell, D., Yang, T., Mason, D., Santorelli, G., Romano, R., Bryant, M., Crosby, L., Sheldon, T.
Yes
Economic, physical, built, cultural, learning, social and service environments have a profound effect on lifelong health. However, policy thinking about health research is dominated by the 'biomedical model' which promotes medicalisation and
Economic, physical, built, cultural, learning, social and service environments have a profound effect on lifelong health. However, policy thinking about health research is dominated by the 'biomedical model' which promotes medicalisation and
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/18208
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.