Zobrazeno 1 - 10
of 190 727
pro vyhledávání: '"UNIVERSITY DEGREE"'
Publikováno v:
Revista de Estudios Empresariales Segunda Época. 2024, Issue 2, p101-123. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Trends in Higher Education, Vol 3, Iss 3, Pp 578-601 (2024)
Austria (Europe)’s university system does not allocate tuition fees to its students and allows for multiple simultaneous enrollments. This leads to students having different constellations between earlier enrollments, i.e., “pre-studies”, and t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc85d89a9bb7474b9a0906a1faa4f43d
Publikováno v:
Proceedings of the 2023 Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education ITiCSE. June 2023. Pages 47-53
In late 2022, OpenAI released a new version of ChatGPT, a sophisticated natural language processing system capable of holding natural conversations while preserving and responding to the context of the discussion. ChatGPT has exceeded expectations in
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.11146
Autor:
Calderón Patier, Carmen1 calder@ceu.es
Publikováno v:
Revista de Estudios Empresariales Segunda Época. 2024, Issue 1, p19-37. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Social and Educational Innovation, Vol 11, Iss 21 (2024)
This paper presents the recent African Renaissance approach in the academic discipline of philosophy in South Africa and its exceedingly rich values in critical thinking and African identity, as indispensable in the curriculum of South Africa’s uni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18c99f57c29249ec9a84de7f5cca0d02
Autor:
Qian, Cheng1 (AUTHOR), Koedel, Cory2 (AUTHOR) koedelc@missouri.edu
Publikováno v:
Research in Higher Education. Feb2024, Vol. 65 Issue 1, p42-69. 28p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.