Zobrazeno 1 - 10
of 208
pro vyhledávání: '"ULUSOY, Mustafa"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ulusoy, Mustafa
Thesis (Ph.D.)--University of Illinois at Urbana-Champaign, 2006.
Source: Dissertation Abstracts International, Volume: 67-11, Section: A, page: 4101. Adviser: Bonnie Armbruster. Includes bibliographical references (leaves 125-133) Available on
Source: Dissertation Abstracts International, Volume: 67-11, Section: A, page: 4101. Adviser: Bonnie Armbruster. Includes bibliographical references (leaves 125-133) Available on
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KULTAS, Emrah1 kultasemrah@gmail.com, ULUSOY, Mustafa2 mulusoy@gazi.edu.tr
Publikováno v:
Electronic Journal of Social Sciences. Jan2022, Vol. 21 Issue 81, p430-441. 12p.
Autor:
Kultas, Emrah, Ulusoy, Mustafa
Publikováno v:
Education & Science / Egitim ve Bilim; 2024, Vol. 49 Issue 217, p69-90, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Educational Research, 2012 Jan 01. 105(4), 256-263.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26586937
Autor:
Ulusoy, Mustafa1 (AUTHOR) mulusoy@gazi.edu.tr
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Nov2019, Vol. 47 Issue 6, p751-767. 17p. 3 Charts.
Publikováno v:
Issue: 56 372-400
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale University Journal of Education
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale University Journal of Education
Comprehension is the process by which knowledge is acquired through language skills such as listening, reading, and visual reading, using one's mental functions. This process, which has its origins in vocabulary knowledge, turns into a narrative skil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::cff3bee7f46bdd0a6904c88497cd59fe
https://dergipark.org.tr/tr/pub/pauefd/issue/72199/1026827
https://dergipark.org.tr/tr/pub/pauefd/issue/72199/1026827