Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"UK schools"'
Publikováno v:
Indoor Environments, Vol 1, Iss 3, Pp 100034- (2024)
The quality of the classroom environment, including ventilation, air quality and thermal conditions, has an important impact on children’s health and academic achievement. The use of portable HEPA filter air cleaners is widely suggested as a strate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f47318da62a4b66a74ce3cce493c9d7
Publikováno v:
Indoor Environments, Vol 1, Iss 1, Pp 100004- (2024)
Indoor air quality in schools and classrooms is paramount for the health and well-being of pupils and staff. Carbon dioxide sensors offer a cost-effective way to assess and manage ventilation provision. However, often only a single point measurement
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3747e72ec66749d48b6936962fee8891
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Religions, Vol 12, Iss 3, p 184 (2021)
This paper, based on 355 survey responses from secondary Religious Education (RE) teachers in England (n = 238) and Scotland (n = 117), explores the background of these educators in terms of qualifications, personal (a)theistic belief, and religion.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55b17ed8724f4238a136d093d1886367
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Religions, Vol 9, Iss 11, p 361 (2018)
We argue that there is a well-intentioned—yet mistaken—definitional turn within contemporary cultural discourse in which ‘true’ religion, being essentially loving and peaceful, is distinguished from ‘false’ religion. Concerned with the po
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/003fb93e5ac749bea74b7f2e5a34fc30