Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"UDUKU, Ola"'
Autor:
Uduku, Ola
Publikováno v:
Journal of African Cultural Studies, 2020 Sep 01. 32(3), 334-336.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27105586
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Uduku, Ola, Manful, Kuukuwa
Publikováno v:
Docomomo Journal; 2023, Issue 69, p4-7, 4p
Autor:
UDUKU, OLA
Publikováno v:
Architectural History, 2021 Jan 01. 64, 427-429.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27126678
Autor:
Kraftl, Peter, McKenzie, Marcia, Gulson, Kalervo, Accioly, Inny, Blackmore, Jill, Burke, Catherine, Clarke, David, Daniels, Harry, Fregoso Bailon, Raul Olmo, Goodyear, Peter, Goodyear, Victoria, Gunasekara, Indrajit, Hartong, Sigrid, Hickman Dunne, Jo, Howard, Sarah, Lupinacci, John, Mcphie, Jamie, Mannion, Greg, Nxumalo, Fikile, Parnell, Rosie, Perrotta, Carlo, Pykett, Jessica, Rautio, Pauliina, Sefton-Green, Julian, Selwyn, Neil, Stovall, David, Southgate, Erica, Talbert, Robert, Teelucksingh, Cheryl, Tucker, Richard, Uduku, Ola, Wilson, Alex, Wood, Adam
Publikováno v:
Kraftl, P, McKenzie, M, Gulson, K, Accioly, I, Blackmore, J, Burke, C, Clarke, D, Daniels, H, Fregoso Bailon, R O, Goodyear, P, Goodyear, V, Gunasekara, I, Hartong, S, Hickman Dunne, J, Howard, S, Lupinacci, J, Mcphie, J, Mannion, G, Nxumalo, F, Parnell, R, Perrotta, C, Pykett, J, Rautio, P, Sefton-Green, J, Selwyn, N, Stovall, D, Southgate, E, Talbert, R, Teelucksingh, C, Tucker, R, Uduku, O, Wilson, A & Wood, A 2022, Learning spaces : built, natural and digital considerations for learning and learners . in S Bugden & G Borst (eds), Education and the learning experience in Reimagining education : The International Science and Evidence based Education Assessment . New Delhi, pp. 452-547 . < https://d1c337161ud3pr.cloudfront.net/files%2F8469b7d1-c42d-446c-97f5-87775cf28f49_ISEE%20Assessment%20-%20Working%20Group%203.pdf >
The goal of this chapter is to assess research that can inform understandings of places and spaces of learning. The chapter assesses evidence across three types of learning spaces: built spaces, digital spaces, and natural spaces. It looks at the rol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::62d003fc967c725835b4924d2d12bbc4
https://hdl.handle.net/20.500.11820/25557237-6d61-42da-b090-14d1bc237e44
https://hdl.handle.net/20.500.11820/25557237-6d61-42da-b090-14d1bc237e44
Autor:
Uduku, Ola
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2009 Jun 01. 338(7707), 1390-1390.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25671739
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.