Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"U. Wallbing"'
Publikováno v:
Paediatric & Neonatal Pain, Vol 5, Iss 4, Pp 119-126 (2023)
Abstract To illuminate adolescents' experiences of Help Overcoming Pain Early (HOPE), a person‐centred intervention delivered in a school setting by school nurses. Twenty‐one adolescents with chronic pain recruited from secondary school, who had
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64ac74ef2d4c4309a61cea925ba26198
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wallbing U; Institute of Health and Care Sciences, and the University of Gothenburg Centre for Person-Centred Care (GPCC), Sahlgrenska Academy University of Gothenburg Gothenburg Sweden.; Division of Physiotherapy, Department of Neurobiology, Care Sciences and Society Karolinska Institutet Stockholm Sweden., Nilsson S; Institute of Health and Care Sciences, and the University of Gothenburg Centre for Person-Centred Care (GPCC), Sahlgrenska Academy University of Gothenburg Gothenburg Sweden., Wigert H; Institute of Health and Care Sciences, and the University of Gothenburg Centre for Person-Centred Care (GPCC), Sahlgrenska Academy University of Gothenburg Gothenburg Sweden.; Division of Neonatology Sahlgrenska University Hospital Gothenburg Sweden., Lundberg M; Institute of Health and Care Sciences, and the University of Gothenburg Centre for Person-Centred Care (GPCC), Sahlgrenska Academy University of Gothenburg Gothenburg Sweden.; Department of Health Promoting Science Sophiahemmet University Stockholm Sweden.
Publikováno v:
Paediatric & neonatal pain [Paediatr Neonatal Pain] 2023 Jul 03; Vol. 5 (4), pp. 119-126. Date of Electronic Publication: 2023 Jul 03 (Print Publication: 2023).