Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"U. Mahmudah"'
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 7, Iss 1, Pp 114-121 (2018)
The main purpose of this study is to evaluate the technical efficiency of high school education in Indonesia by applying Data Envelopment Analysis (DEA), which is the most frequently used to measure the efficiency scores. However, this study uses a r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53a45061cb7540a49fe5e21242acf47c
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia. 11:542-551
The main objective of this study is to predict student academic resilience based on academic emotions in studying numeration and science under online learning. Many researchers have analyzed student academic resilience and online learning. Unfortunat
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.