Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Uğurlu, Mahir"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Special Needs Education; Oct2024, Vol. 39 Issue 5, p693-708, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Developmental Disabilities; Nov2023, Vol. 69 Issue 6, p835-844, 10p
Publikováno v:
Volume: 10, Issue: 3 495-511
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bu araştırmada özel eğitim okullarında görev yapan öğretmenlerin matematiksel problem çözme sürecine yönelik farkındalıklarının incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırma iki aşamada gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın birinci a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::446ca51e97c0cf70dcfebd9469feddcc
https://dergipark.org.tr/tr/pub/buefad/issue/64855/935410
https://dergipark.org.tr/tr/pub/buefad/issue/64855/935410
Autor:
Uğurlu, Mahir, Eratay, Emine
Publikováno v:
Ozel Egitim Dergisi; 2022, Vol. 23 Issue 4, p873-891, 38p
Autor:
UĞURLU, Mahir, ERATAY, Emine
Publikováno v:
Volume: 23, Issue: 4 873-891
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of Special Education
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of Special Education
Giriş: Araştırmada farklı yetersizlik türlerinden etkilenen çocuk ve gençlerin duygu ve davranış bozukluklarının belirlenerek değerlendirilmesi amaçlanmıştır.Yöntem: Araştırmada nicel araştırma yöntemlerinden genel tarama araşt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::dbc69b55f264cd83ef96d472001656b1
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ozelegitimdergisi/issue/73636/884751
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ozelegitimdergisi/issue/73636/884751