Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"UÇUŞ, ŞÜKRAN"'
Autor:
UÇUŞ, Şükran1 sukranucus@gmail.com, DEMİRBAŞ, İrem2 demirbasirem570@gmail.com, GAFA, İbrahim2 ibrahimgafa@gmail.com, YILDIZ, Zeki2 zekiyildsz4040@gmail.com, SÖNMEZ, Kadir2 kdrsonmez89@gmail.com
Publikováno v:
International Journal of Eurasia Social Sciences / Uluslararasi Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi. Jun2017, Vol. 8 Issue 27, p408-441. 34p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Bu araştırmanın amacı ilkokul dönemine seslenen çocuk kitaplarının hayat bilgisi öğretim programına uygunluğunun incelenmesidir. Bu kapsamda hayat bilgisi öğretim programındaki beceri, değer, ünite ve kazanımlar kitaplara uygunluğu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9438::91957ca32125247f2055f522521f4e93
https://hdl.handle.net/20.500.12513/935
https://hdl.handle.net/20.500.12513/935
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Uçuş, Şükran
This study is based on the preparation, application and assessment of a curriculum forteaching children s rights. Study aims at assessing the impact of a primary schoolcurriculum on the students cognitive and affective development and to evaluate how
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::34d3efab988dd40f5c32273ae2739300
http://hdl.handle.net/11655/1857
http://hdl.handle.net/11655/1857