Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"U, Milman"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Israel Medical Association journal : IMAJ. 3(12)
Most of the published documents proposing teaching objectives for undergraduate clerkships were prepared by expert bodies. Seldom have the clinical teachers, who are critical to the learning process and to the implementation of the teaching objective
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Medical Education ISBN: 9789401060486
Determining teaching objectives is the first step in the teaching process. The Delphi method was chosen for that purpose. All the family medicine teachers in the four Israeli medical schools were selected to participate in the process. In the first r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e901168d53069c1d5478587f0a29e989
https://doi.org/10.1007/978-94-011-4886-3_9
https://doi.org/10.1007/978-94-011-4886-3_9
Publikováno v:
Harefuah. 131(7-8)
The first community emergency center (CEC) in Israel was established in 1988 in Jerusalem. It provided medical services after health fund clinic working hours, in a primary care facility, by primary care physicians. In the past 5 years Israel has wit
Autor:
U, Milman, D, Hermoni
Publikováno v:
Israel journal of medical sciences. 30(12)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.