Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Tzelepi, M."'
Autor:
Passalis, N., Pedrazzi, S., Babuska, R., Burgard, W., Dias, D., Ferro, F., Gabbouj, M., Green, O., Iosifidis, A., Kayacan, E., Kober, J., Michel, O., Nikolaidis, N., Nousi, P., Pieters, R., Tzelepi, M., Valada, A., Tefas, A.
Existing Deep Learning (DL) frameworks typically do not provide ready-to-use solutions for robotics, where very specific learning, reasoning, and embodiment problems exist. Their relatively steep learning curve and the different methodologies employe
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2203.00403
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Social network analysis (SNA) is widely used to analyze social interactions in asynchronous discussions. A well established model that represents a clear picture of the knowledge-building processes occurring in online discussions is the Community of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::60a726163f535889b4d251aaabacbe38
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3024261
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3024261
This article proposes the use of gamification techniques to motivate students and cultivate the sense of a Community of Inquiry (CoI) through asynchronous discussions. Prior research is being examined to identify essential factors in relation to Comm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::d7c752be95ef905d0dab21f8902ed37a
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3035319
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3035319
This study proposes a rewarding system for blended learning courses delivered through the Moodle platform. The proposed rewarding system consists of two types of rewards, those that are automatically provided by Moodle and those that are provided man
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::9fd76682cdf7719cc14160793a7a86f9
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3024384
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3024384
In this paper, we focus on the value of assessment of students’ artifacts as a means of evaluating and at the same time cultivating the various types of knowledge proposed by Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) in a teacher educatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::4ad8942effa513ac3f1a1968c2d946a1
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3024788
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3024788
This paper investigates how learners can be involved in the content analysis during asynchronous discussion and the benefits of this process for building a community of inquiry (CoI). Specifically, nine learners and two instructors of an MSc course o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::577cb3970cd5800cdd661352cd25ccfc
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3060542
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3060542
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.